Een DMC is een lokale reisagent die gespecialiseerd is in het samen stellen van opmaat reizen voor meetings, incentive reizen, congressen en evenementen. Mocht u de weg niet weten op een bepaalde bestemming in het buitenland, dan regelen deze logistieke experts alles voor u ter plaatse zoals transfers van a naar b, hotelovernachtingen, (teambuilding) programma’s en excursies, restaurants etc. Uiteraard met een twist voor een onvergetelijke ervaring.
TravelMarketing heeft al bijna 24 jaar ervaring met deze DMC’s en een ultiem netwerk opgebouwd op meer dan 124 bestemmingen wereldwijd. TravelMarketing wijst u direct door naar de juiste contactpersoon. Vanaf het moment van aankomst tot het moment van vertrek, kunt u vertrouwen op de expertise en goede inkoop van ons DMC netwerk.
Bij ons is kwaliteit logisch. Let us be your guide.
In de zakelijke reisbranche is innovatie van groot belang. De eisen aan snelheid, kwaliteit en resultaat gaan hand-in-hand. We zien een aantal trends in de behoefte van onze opdrachtgevers, zoals terug naar de natuur, ecologisch verantwoorde programma’s, culturele uitwisseling en het sparren met lokaal zakelijk, economisch en maatschappelijk talent.
Hoe wij hiermee omgaan?
Met onze DMC’s wisselen wij deze kennis uit en zorgen ervoor dat onze programma-elementen voortdurend blijven aansluiten op de veranderende markt.
Sigrid Scheffer
Managing Director
Na haar opleiding Toeristisch Management aan het Schoevers Instituut en het behalen van NIMA en SEPR diploma’s begon zij in 1988 bij Transavia als controller.
Na 3 jaar werd zij uit duizenden sollicitanten geselecteerd Delta Air Lines in Nederland op te zetten. Na 8 jaar vele opdrachten in het buitenland te hebben uitgevoerd, werd zij in 1997 opnieuw gevraagd voor nieuwkomer China Southern Airlines de sales & marketing op te zetten.
Door middel van prorate agreements met andere luchtvaartmaatschappijen en onderhandelingen met touroperators heeft zij deze Chinese airliner met hun directe route naar China als marktleider in Nederland weten te positioneren. En toen begon het avontuur als zelfstandig ondernemer in de reiswereld. Dit heeft zij tot op heden ten dage met groot succes uitgevoerd.
Geboren en getogen in de horeca, in combinatie met een 4-jarige studie hospitality-host & executive heeft Michelle de eerste zoden aan de dijk gezet voor haar bruisende loopbaan. Van de bruine kroeg tot Michelin-sterren restaurants, van grote evenementen tot kleinschalige feesten, hospitality is op haar lijf geschreven.
Daarna is Michelle haar passie voor reizen achternagegaan en is haar carrière als incentive manager begonnen bij een vooraanstaand MICE-organisator. Vaak reisde ze als tourmanager mee met groepen, creëerde de beste ervaring mogelijk voor haar gasten en gaf presentaties op locatie waar sales en marketing van bestemmingen een belangrijk onderdeel waren.
Michelle is inmiddels doorgegroeid tot sales & marketing director bij TravelMarketing. Vol nieuwe ideeën en nieuwe creatieve mogelijkheden gaat ze elke uitdaging aan en kijkt ze graag verder ver buiten een ieders comfortzone.