let us
be your
guide

Agenda

26
Feb
Persbericht: Trends in MICE op bijzondere wijze aangeduid Amsterdam
Persbericht: Trends in MICE op bijzondere wijze aangeduid | Date: 26 February 2018 | Time: 11:11 | Location: Amsterdam

TravelMarketing duidt op bijzondere wijze trends aan in de MICE-markt

 

Sigrid Scheffer en Kisa van den Berg van TravelMarketing uit Amsterdam koppelen trends in de MICE markt dit jaar aan tijdloos stijlicoon Iris Apfel in de vorm van een sales ronde door Nederland en België.  

 

Een hommage aan een stijlvol leven; Iris is een inspiratiebron voor alle leeftijden en deze “geriatric starlet” zoals ze zichzelf noemt, vormt de basis voor een eigenzinnige benadering. Haar inspiratie heeft zij uit reizen gehaald:

 

“Travel was my biggest teacher”

 

De virale campagne “Be Like Iris” heeft zijn beslag gekregen op een gesloten community pagina op Facebook en de reacties zijn overweldigend. Zo gaat de zojuist gestart campagne al direct de hele wereld over. Iedereen die tijdens de persoonlijke ontmoeting in aanraking komt met de Iris Apfel hommage wordt gevraagd een stijlvol moment in het buitenland aan te grijpen voor een Iris Apfel selfie. De benodigde markante zonnebril wordt voorzien door TravelMarketing.

 

Wilt u meedoen aan de hommage aan Iris Apfel? Neem contact op met TravelMarketing en laat u inspireren.

Een collage van de mooiste selfies wordt eind dit jaar gepubliceerd. Voor de deelnemer met de leukste, meest markante of gewoonweg beste selfie staat een bijzondere prijs te wachten.